TIVOLI JO10-1

door Dion Bell

Tivoli JO10-1 – Heeze JO10-1 3-18

09-02-2019

Omdat we in de najaarcompetitie in de 4e klasse alles gewonnen hadden zijn we naar een hoger klasse gezet. Je zou verwachten dat dit met 1 klasse tegelijk gaat, maar helaas voor ons hebben ze ons in de 2e klasse ingedeeld. Op papier zeer sterke tegenstanders, verzoek via KNVB voor andere indeling had geen zin meer voor de 1e 2 wedstrijden. We hadden al tijdens een oefenwedstrijd tegen Eindhoven JO10-3 kunnen proeven, dus wisten wat te verwachten. Tijdens het 1e kwart viel het eigenlijk best mee, zij kregen wel kansjes maar speelde ons niet weg. Ook tot aan de rust bleef de schade beperkt en scoorde wij ook, zodat de rust stand 3-7 was. Na de rust de wind tegen de energie raakte op, waardoor Heeze wel erg vaak cadeautjes kreeg. Het was duidelijk, de tegenstander was beter, maar fysiek en conditioneel missen we toch wat, daar gaan we extra op trainen.